• Wydanie nr 28/03/2024 z dnia 28 marca 2024 roku, ISSN 2392-215X
  • Typ ogłoszenia: komunikaty
  • Lokalizacja: Ełk, Woj. Warmińsko-Mazurskie
Wydanie nr 16/05/2017 z dnia 16 maja 2017 roku, ISSN 2392-215X

Szczegóły

 

O B W I E S Z C Z E N I E

PREZYDENTA MIASTA EŁKU

 

o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu
zagospodarowania
przestrzennego oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 1 i w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.), obwieszczam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr XXIX.314.17 z dnia 25 kwietnia 2017 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanegoEłk – Lazurowa” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.

Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Lazurowa” jest między innymi ustalenie przeznaczenia dla poszczególnych kwartałów.


Część obszaru opracowania objęta jest ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych po zachodniej stronie ul. Przemysłowej, obejmujących obszar 2 Podstrefy Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Ełku, uchwalonym uchwałą nr XLVII/362/98 Rady Miasta Ełku z dnia 2 czerwca 1998 r., ogłoszoną w Dz. Urzędowym Województwa Suwalskiego Nr 45, poz. 237 z dnia 17 lipca 1998 r. Zmianie ulegną w części ustalenia kwartału 7ZP.US.

Wnioski do wyżej wymienionej uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać, w terminie do dnia 6 czerwca 2017 roku w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk lub bezpośrednio w Urzędzie Miasta w Ełku (pok. nr 114) lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail um@um.elk.pl,  bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Wniosek powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

                                                                                 
Zastępca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

Lokalizacja