Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie
70-952 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 26
OGŁASZA CZWARTY PISEMNY NIEOGRANICZONY PRZETARG
OFERTOWY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOSCI
położonej w Gryfinie przy ul. Mazurskiej.
PRZEDMIOTEM PRZETARGU JEST:
Prawo użytkowania wieczystego gruntu, oznaczonego w ewidencji gruntów jako działka nr 53/2 obręb 0002 Gryfino, o łącznej powierzchni 0,0820 ha, położona w Gryfinie przy ul. Mazurskiej (dawniej ul. Limanowskiego), dla której Sąd Rejonowy w Gryfinie, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KW SZ1Y/0028768/9.
Cena wywoławcza (minimalna) nieruchomości wynosi 71 720,00 zł.
Wymagane wadium wynosi 3 600,00 zł.
Na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z dnia 25.05.2016) art. 43 pkt. 1, ust. 9) sprzedaż podlega opodatkowaniu podstawową stawką VAT 23 %.
Nieruchomość można oglądać po uzgodnieniu terminu pod numerami telefonu 609 993 323 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 (z wyjątkiem dnia przetargu)
Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto PSG sp. z o. o. Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie Bank Pekao S.A. nr 38 1240 6292 1111 0010 5498 5107 najdalej do dnia 25 października 2017 r. Za termin wniesienia wadium uznaje się wpływ środków na wyżej wymienione konto.
Oferty należy złożyć w zapieczętowanej kopercie w siedzibie PSG sp. z o. o. Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, w Kancelarii/Sekretariacie (II piętro, budynek I) z adnotacją: „Oferta przetargowa na sprzedaż nieruchomości położonej w Gryfinie, dz. nr 53/2 obr. 0002 Gryfino – nie otwierać”.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium. Wpłata wadium oznacza przyjęcie warunków przetargu oraz potwierdzenie znajomości stanu faktycznego i prawnego przedmiotu przetargu.
Oferty można składać do dnia 27 października 2017 r. do godz. 09:30.
Do przetargu mogą przystąpić osoby fizyczne i prawne. W ofercie należy podać:
- imię, nazwisko i adres nabywcy (kserokopia dowodu osobistego) lub nazwę osoby (firmy, instytucji) i siedziby nabywcy,
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę,
- potwierdzenie wpłaty wadium (w tytule wpłaty podać numery działek i obręb ewidencyjny),
- numer konta, na które należy dokonać ewentualnego zwrotu wadium
- sposób kontaktu z nabywcą,
- oświadczenie nabywcy, że znany jest mu stan nieruchomości, jej obszar, przebieg granic, dojazd, rodzaj użytków i nie będzie występował z roszczeniami wobec PSG sp. z o. o. w przypadku, gdyby na skutek dokonania przez geodetę wznowienia granic tej nieruchomości wykazano zmiany w stosunku do danych z ewidencji gruntów na dzień sprzedaży,
- do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Jeżeli z przedstawionego odpisu z rejestru/zaświadczenia nie wynika w sposób jednoznaczny uprawnienie osób podpisujących ofertę, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo)
Przetarg odbędzie się w dniu 27 października 2017 r. do godz. 10:00 na terenie siedziby
PSG sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, Zakład w Szczecinie
przy ul. Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin
(sala nr 107, I piętro, budynek I).