• Wydanie nr 04/05/2024 z dnia 04 maja 2024 roku, ISSN 2392-215X
  • Typ ogłoszenia: ruchomosci
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
  • Cena: 17 000.00 zł
Wydanie nr 30/08/2023 z dnia 30 sierpnia 2023 roku, ISSN 2392-215X

Szczegóły

Syndyk Masy Upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – Edyty Jedynak zaprasza do składania ofert na zakup poniżej wskazanych pojazdów:

  1. Iveco 75 E-15, nr rej. SB 9352S, rok prod. 2004 - wartość oszacowania 10.000,00 zł;

  2. Renault Magnum, nr rej. SB 4807S, rok prod. 2005 - wartość oszacowania 12.000,00 zł;

  3. Renault Magnum DXI 480, nr rej. SB 2240V, rok prod. 2006 - wartość oszacowania 17.000,00 zł;

  4. Iveco Stralis AD, nr rej. SB 911AN, rok prod. 2005 - wartość oszacowania 14.000,00 zł;

  5. Iveco Daily 35c12, nr rej. SB 5077W, rok prod. 2005 - wartość oszacowania 7.000,00 zł;

  6. Peugeot Boxer, nr rej. SB 2611N, rok prod. 2008 - wartość oszacowania 9.000,00 zł;

  7. Iveco Eurocargo 120E24, nr rej. SB 6958W, rok prod. 2006 - wartość oszacowania 8.000,00 zł.

Za cenę nie niższą niż 50% powyżej wskazanej wartości oszacowania, tj.

  1. Iveco 75 E-15, nr rej. SB 9352S, rok prod. 2004 za cenę 5.000,00 zł;

  2. Renault Magnum, nr rej. SB 4807S, rok prod. 2005 za cenę 6.000,00 zł;

  3. Renault Magnum DXI 480, nr rej. SB 2240V, rok prod. 2006 za cenę 8.500,00 zł;

  4. Iveco Stralis AD, nr rej. SB 911AN, rok prod. 2005 za cenę 7.000,00 zł;

  5. Iveco Daily 35c12, nr rej. SB 5077W, rok prod. 2005 za cenę 3.500,00 zł;

  6. Peugeot Boxer, nr rej. SB 2611N, rok prod. 2008 za cenę 4.500,00 zł;

  7. Iveco Eurocargo 120E24, nr rej. SB 6958W, rok prod. 2006 za cenę 4.000,00 zł.

OFERTY MOGĄ DOTYCZYĆ WSZYSTKICH SAMOCHODÓW LUB TEŻ KAŻDEGO Z OSOBNA.

  1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest:

  1. Złożenie pisemnej oferty w zapieczętowanej kopercie z napisem „KONKURS – BB1B/GUp-s/12/2023 - NIE OTWIERAĆ" w Kancelarii syndyka masy upadłości Bogumiła Bertoldi, ul. Dworkowa 8/2, 43-300 Bielsko-Biała w terminie do dnia 14 września 2023 roku do godziny 15:00.

  2. Wpłacenie wadium w kwocie po 700,00 zł od każdego pojazdu, którego złożona oferta dotyczy na rachunek bankowy masy upadłości, tj. Edyta Jedynak w upadłości, numer: 76 1090 2590 0000 0001 5373 2183. (wskazując w tytule przelewu: wadium pozycja nr …….. – przetarg 14.09.2023 r.).

  1. Oferta zakupu musi zawierać:

  1. W przypadku osobowy fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej: imię i nazwisko, numer PESEL, dokładny adres oraz numer telefonu i adres e-mail do korespondencji;

W przypadku innego rodzaju podmiotu: nazwę firmy, dokładny adres, numer telefonu osoby uprawnionej do reprezentacji, numer NIP / KRS, adres e-mail do korespondencji.

  1. Dokładne oznaczenie przedmiotu przetargu, którego dotyczy oferta, ze wskazaniem numeru pozycji (kolejność powyżej).

  2. Oferowaną cenę wyrażoną kwotowo w walucie polskiej;

  3. Sposób i termin zapłaty ceny, przy czym termin ten nie może być późniejszy niż wskazany w pkt 10, tj. 3 (trzy) dni przed dniem zawarcia umowy sprzedaży;

  4. Oświadczenie czy cena nabycia zostanie pokryta ze środków własnych czy też zewnętrznego finansowania (np. kredyt);

  5. Załączone potwierdzenie wpłaty wadium oraz wskazanie rachunku bankowego, na które ma być zwrócone wadium w razie nie przyjęcia oferty;

  6. Pisemną deklarację o pokryciu przez oferenta wszelkich kosztów umowy sprzedaży;

  7. Pisemne oświadczenie, że oferent akceptuje warunki przetargu oraz zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu i nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz, że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne.

  8. Promesę zezwolenia MSWiA dla oferentów będących osobami zagranicznymi, które mają obowiązek uzyskania zezwolenia.

  1. Oferta oraz wszystkie zobowiązania i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta uwidocznione w aktualnym odpisie KRS lub innym właściwym rejestrze.

  2. Przetarg nie dojdzie do skutku w razie nie złożenia oferty spełniającej warunków określonych ogłoszeniem. Natomiast złożona oferta spełniająca wymienione warunki wiąże oferenta do zakończenia danego procesu przetargowego, nie krócej niż przez 6 (sześć) miesięcy.

  3. Wadium uiszczone przez oferenta, którego oferta została wybrana i zatwierdzona przez syndyka będzie zaliczone na poczet ceny nabycia. Od wpłaconego wadium nie będą naliczane odsetki.

  4. Jeżeli uczestnik przetargu lub aukcji, mimo wyboru oferty, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub wstrzymywał się z zapłatą pozostałej zaoferowanej części ceny, uiszczone wadium przepada na rzecz masy upadłości.

  5. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków przed rozpoczęciem.

  6. Z przedmiotem przetargu można się zapoznać po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin.

  7. Z zastrzeżeniem uprawnień Sędziego Komisarza, w przypadku gdy wpłynęły co najmniej 2 (dwie) ważne oferty, a różnica pomiędzy zaoferowanymi kwotami zawartymi w ofertach nie przekracza 10% ceny wywoławczej, syndyk zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, w tym możliwość przeprowadzenia aukcji ustnej w terminie i miejscu wskazanym przez syndyka w pisemnym zawiadomieniu skierowanym do oferentów, którzy złożyli ważne pisemne oferty lub prowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentami, którzy złożyli ważne pisemne oferty, w celu uzyskania najkorzystniejszego dla masy upadłości rozstrzygnięcia jak również prawo wycofania przedmiotu z przetargu, prawo odstąpienia od sprzedaży w każdym czasie oraz prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

  8. Cena nabycia musi zostać uiszczona w całości przelewem na rachunek bankowy masy upadłości najpóźniej przed zawarciem umowy sprzedaży, przy czym zapłatę uznaje się za dokonaną w dacie uznania rachunku bankowego masy upadłości.

  9. Niedopuszczalne jest potrącenie wierzytelności przysługujących kupującemu w stosunku do upadłego z ceną nabycia.

  10. Wszelkie koszty związane z przeniesieniem własności ponosi nabywca.

  11. Otwarcie ofert i wybór oferenta nastąpi w terminie do 7 (siedmiu) dni od daty upływu terminu do składania ofert w biurze syndyka.

  12. Wyboru oferty dokonuje swobodnie syndyk mając na względzie w szczególności kryterium uzyskania możliwie najwyższej ceny oraz sposobu zapłaty (preferowana forma zapłaty ceny – środki własne w drodze przelewu na rachunek bankowy masy upadłości).

  13. Syndyk zawiadomi oferenta, którego oferta została wybrana o terminie zawarcia umowy kupna-sprzedaży w formie maila na adres wskazany w ofercie. Zastrzega się termin czterech miesięcy do zawarcia umowy, liczony od momentu wyboru oferenta. Jeżeli oferent nie stawi się w terminie i miejscu wskazanym przez syndyka na zawarcie umowy sprzedaży, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub wstrzymywał się z zapłatą pozostałej zaoferowanej części ceny, uiszczone wadium przepada na rzecz masy upadłości.

  1. Sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej z konsekwencjami przewidzianymi w art. 313 ustawy Prawo upadłościowe.

  2. Wszelkie rozstrzygnięcia syndyka są ostateczne i nie mogą podlegać zaskarżeniu z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w odpowiednich przepisach prawa, w tym w szczególności w drodze skargi na syndyka opisanej w art. 49112a ustawy Prawo upadłościowe, która powinna zostać wniesiona do Sądu upadłościowego (Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VI Gospodarczy, ul. Bogusławskiego 24, 43-300 Bielsko-Biała), za pośrednictwem syndyka, w terminie 7 (siedmiu) dni od dokonania lub zaniechania przez syndyka określonej czynności.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami mają zastosowanie przepisy prawa upadłościowego oraz Kodeksu Cywilnego.

  4. Wycena przedmiotu sprzedaży znajduje się do wglądu na stronie internetowej kancelarii (www.bertoldi.pl/wyprzedaż majątku) oraz w biurze syndyka, po uprzednim uzgodnieniu terminu. Biuro syndyka znajduje się w Bielsku-Białej, natomiast kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerami: 33/ 8 110 777 lub 600 777 706 oraz e-mail: kancelaria.bertoldi@wp.pl.

Lokalizacja