Wydanie nr 04/07/2024 z dnia 04 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 08/12/2015 z dnia 8 grudnia 2015 roku, ISSN 2392-215X
O B W I E S Z C Z E N I E PREZYDENTA MIASTA EŁKU
o przystąpieniu do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz.1227 z późn. zm.), obwieszczam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr XI.124.15 z dnia 27 października 2015 roku, w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk - Konieczki”, zwanej „Ełk – Bahrkego” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Celem opracowania zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Konieczki”, uchwalonego uchwałą nr XXIV/236/08 Rady Miasta Ełku z dnia 27 maja 2008 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko – Mazurskiego nr 107, poz. 1812 z dnia 3 lipca 2008 r. zwanej „Ełk – Bahrkego” jest między innymi zmiana ustaleń kwartału, oznaczonego symbolem U1.
Wnioski do wyżej wymienionej uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać, w terminie do dnia 30 grudnia 2015 r. w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk lub bezpośrednio w Urzędzie Miasta w Ełku (pok. nr 114) lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail um@um.elk.pl, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Wniosek powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Z up. Prezydenta
Zastępca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Proponowane dla Ciebie