Wydanie nr 12/07/2025 z dnia 12 lipca 2025 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 03/07/2025 z dnia 3 lipca 2025 roku, ISSN 2392-215X
AB.6740.110.2025.MKW Lublin, dnia 2 lipca 2025 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY LUBELSKIEGO
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Działając na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311).
Zawiadamiam
o wydaniu na wniosek Zarządu Powiatu w Lublinie decyzji nr 826/25 z dnia 12.06.2025 r. udzielającej zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi powiatowej 2238L w miejscowości Szczuczki VI Kolonia w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów” w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na terenie gmin powiatu lubelskiego poprzez budowę traktów rowerowo-pieszych”
Decyzji został nadany rygor natychmiastowej wykonalności.
Inwestycja będzie realizowana na niżej wymienionych działkach:
Województwo: lubelskie
Powiat: lubelski
Jednostka ewidencyjna: 060912_2 Wojciechów
Obręb: 0017 Szczuczki VI Kolonia
działki nr ew.: 103/1, 267, 132/1, 170/1, 169/1, 265, 164/1, 266
Działki poza liniami rozgraniczającymi, na których przewiduje się budowę lub przebudowę zjazdów:
Województwo: lubelskie
Powiat: lubelski
Jednostka ewidencyjna: 060912_2 Wojciechów
Obręb: 0017 Szczuczki VI Kolonia
działka nr ew.: 265
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
budowę drogi dla pieszych i rowerów,
budowę nowych zjazdów,
remont i przebudowę istniejących zjazdów,
umocnienie poboczy
przebudowę i budowę urządzeń odwadniających zlokalizowanych w pasie drogowym:
przebudowę i budowę przepustów pod zjazdami,
odtworzenie rowów przydrożnych,
wykonanie umocnień rowów oraz krzewów krytych,
budowę ścieków przy krawężnikowych wraz z odwodnieniem liniowym,
budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
budowę oświetlenie drogowego w obrębie przejścia dla pieszych,
wycinkę drzew i krzewów.
Z treścią decyzji o zezwoleniu na realizację ww. inwestycji drogowej można zapoznać
się w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9, w godzinach pracy Wydziału /poniedziałek, środa, czwartek, piątek 8:00 – 15:00, wtorek 7:30 – 16:45/.
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji: drogą telefoniczną pod nr tel. 81 528 66 47, drogą elektroniczną na adres mailowy: abud@powiat.lublin.pl, osobiście w Starostwie Powiatowym w Lublinie ul. Spokojna 9 po uprzednim umówieniu wizyty.
Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Starosty Lubelskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia zawiadomienia. W trakcie biegu terminu
do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. STAROSTY LUBELSKIEGO
dr Barbara Grylak-Gabriel
Dyrektor Wydziału
Architektoniczno-Budowlanego
Proponowane dla Ciebie