OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego zwanego „Ełk – Kajki V"
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 z późn. zm.)
oraz na podstawie art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008
r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 z późn. zm.) i uchwały Rady
Miasta Ełku nr XLIV.442.2022 z dnia 22 czerwca 2022 roku w sprawie
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego, zwanego „Ełk – Kajki V",
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Kajki V" wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko
Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
zostanie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 3 marca 2023 roku do
3 kwietnia 2023 roku w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. marsz. J.
Piłsudskiego 4, w godzinach pracy urzędu tj. od 8.00 do 16.00
(poniedziałek) oraz od 7.30 do 15.30 (wtorek- piątek), w pokoju nr 232.
Informacje udzielane są także telefonicznie: (87) 73 26 153 i mailowo:
um@um.elk.pl.
W siedzibie Urzędu Miasta Ełku można także zapoznać się z niezbędną
dokumentacją sprawy, ponadto wyłożony projekt planu miejscowego jest
dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce: Planowanie i
zagospodarowanie przestrzenne- Miejscowe plany zagospodarowania
przestrzennego- w trakcie realizacji.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego
rozwiązaniami odbędzie się 14 maca 2023 roku (wtorek) o godz. 10.00 w
małej sali konferencyjnej Urzędu Miasta;
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu
informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto
kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego oraz w
prognozie, może wnieść uwagi. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag
jest Prezydent Miasta Ełku.
Uwagi do projektu planu należy wnieść do Prezydenta Miasta Ełku do dnia
17 kwietnia 2023 roku w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku,
ul. Piłsudskiego 4, 19- 300 Ełk, lub w formie elektronicznej, w tym za
pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty
elektronicznej, na adres e- mail: um@um.elk.pl, a także na adres
skrzynki podawczej ePUAP: /umelk/SkrytkaESP. Wnoszący uwagi lub wnioski
podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania, albo
siedziby (zgodnie z art. 8c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym).
Z up. PREZYDENTA
Z- ca Prezydenta Miasta
Mirosław Hołubowicz