Wydanie nr 04/07/2024 z dnia 04 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 07/07/2015 z dnia 7 lipca 2015 roku, ISSN 2392-215X
OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA EŁKU
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr VIII.80.15 z dnia 30 czerwca 2015 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Kajki, Tuwima, Miłosza” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Celem opracowania planu jest szczególności zmiana ustaleń dla kwartałów położonych w miejscowym planie „Ełk - Kajki II”, t.j.
– kwartał 12MN (tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej) – planowana zmiana na teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z dopuszczeniem usług;
– kwartał 13MN (tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej) – planowana zmiana na teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem usług;
– część kwartału 14U (teren usług osiedlowych) – planowana zmiana na teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z dopuszczeniem usług.
Wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do dnia 28 lipca 2015 roku, w formie pisemnej w Urzędzie Miasta w Ełku – pokój nr 114 lub na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail um@um.elk.pl, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. 2013 poz. 262)..
Wniosek powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Proponowane dla Ciebie