Wydanie nr 03/07/2024 z dnia 03 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 22/01/2024 z dnia 22 stycznia 2024 roku, ISSN 2392-215X
OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA EŁKU
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego Ełk – Pileckiego
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) i uchwały nr XIV.131.2019 z dnia 18 grudnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego Ełk – Pileckiego, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego Ełk – Pileckiego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 29 stycznia 2024 roku do 1 marca 2024 roku w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, w godzinach pracy urzędu od 8.00 do 15.00, pokoje 232 i 233. Informacje udzielane są także telefonicznie pod numerami 877326233 i 877326259 lub mailowo: j.stupak@um.elk.pl a.brylowska@um.elk.pl
W siedzibie Urzędu Miasta Ełku można też zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, ponadto projekt planu miejscowego do wglądu jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne" pod linkiem:
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/310/Miejscowe_plany_zagospodarowania_przestrzennego__E2_80_93_w_trakcie_realizacji/
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 6 lutego 2024 roku (wtorek) o godz. 9.00 w małej sali konferencyjnej Urzędu Miasta.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego oraz w prognozie, może wnieść uwagi. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Prezydent Miasta Ełku.
Uwagi do projektu planu należy wnieść do Prezydenta Miasta Ełku do dnia 15 marca 2023 roku w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19- 300 Ełk, lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na adres e- mail: um@um.elk.pl, a także na adres skrzynki podawczej ePUAP: /umelk/SkrytkaESP.
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu (zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Druk formularza jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce:
poradnik interesanta - Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – Referat Planowania Przestrzennego pod linkiem:
https://bip.elk.warmia.mazury.pl/procedury/12/220/pismo_w_sprawie_aktu_planowania_przestrzennego_-_miejscowego_planu_zagospodarowania_przestrzennego_lub_planu_ogolnego__28wniosek_do_projektu_planu_2C_uwaga_do_konsultowanego_projektu_planu_2C_wniosek_o_zmiane_planu_lub_wniosek_o_sporzadzenie_planu_29/
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami
Proponowane dla Ciebie