Wydanie nr 03/07/2024 z dnia 03 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 18/11/2020 z dnia 18 listopada 2020 roku, ISSN 2392-215X
Syndyk masy upadłości
NAMUS sp. z o.o. w upadłości w Krakowie
sygnatura akt postępowania VIII GUp 595/19
zaprasza do składania pisemnych ofert zakupu
w pięciu konkursach na sprzedaż ruchomości
Pisemne oferty do każdego z konkursów, należy składać w języku polskim osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub kurierskiej w zamkniętych kopertach z opisem „VIII GUp 595/19 Konkurs ofert nr (ze wskazaniem numeru konkursu od 1 do 5)” oraz dopiskiem „NIE OTWIERAĆ !!!” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 grudnia 2020 r. do godziny 13.00 (decyduje data i godzina wpływu oferty), na adres Łukasz Zagórski - Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego, 31-047 Kraków, ul. Józefa Sarego 2 III piętro.
Otwarcie ofert, przeprowadzenie ewentualnych licytacji i rozstrzygnięcie konkursów nastąpi w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie, ul. Józefa Sarego 2 na III piętrze w dniu 9 grudnia 2020 r., w następujących godzinach:
Konkurs 1 Wytaczarka model CWC80 numer 3426/63, cena wywoławcza 7.200,00 zł brutto, godzina 13.15
Konkurs 2 Prasa krawędziowa Promecam GR 103 numer 2 100 30 028, cena wywoławcza 28.800,00 zł brutto, godzina 13.30
Konkurs 3 Maszyna do przeciągania drutu Kratos, 5 bębnowa, cena wywoławcza 30.375,00 zł brutto, godzina 13.45
Konkurs 4 Tokarka karuzelowa W&B Webster and Bennett, cena wywoławcza 15.525,00 zł brutto, godzina 14.00
Konkurs 5 Nożyce uniwersalne NU13A, cena wywoławcza 1.800,00 zł brutto, godzina 14.15
Warunkiem uczestnictwa w każdym z konkursów oraz w ewentualnej licytacji jest wpłacenie w terminie do dnia 9 grudnia 2020 r., najdalej do godziny 12.30 kaucji w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) na rachunek bankowy masy upadłości: NAMUS sp. z o.o. w upadłości, ul. Królewska 65A/1, 30-081 Kraków, Santander Bank Polska S.A. nr 08 1090 0088 0000 0001 4382 5072 (decyduje data i godzina zaksięgowania wpłaty na koncie masy) tytułem: „Kaucja Konkurs Ofert nr (ze wskazaniem numeru konkursu)”.
W przypadku dwóch lub większej ilości ofert w danym konkursie, syndyk przeprowadzi z obecnymi oferentami lub telefonicznie, ustne licytacje w celu wyłonienia najlepszej oferty.
Kaucja wpłacona przez oferenta, którego oferta zostanie przyjęta, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia, a pozostałym uczestnikom konkursu zostanie niezwłocznie zwrócona w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, którym zainteresowany był oferent.
Syndyk zachowa wpłaconą kaucję, jeżeli oferent, którego oferta została przyjęta, nie dokona wpłaty całej ceny lub uchyli się od zawarcia umowy w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia wybranego konkursu.
Szczegółowe informacje o przedmiotach sprzedaży oraz szczegółowych warunkach konkursów ofert, w tym wymogach formalnych oferty, sposobie wpłacania kaucji czy innych warunkach sprzedaży dostępne są w ofercie umieszczonej na stronach internetowych www.krpu.pl, www.otoprzetargi.pl oraz www.biznesoferty.pl. Można je również uzyskać w godzinach 900 - 1500 osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego Łukasza Zagórskiego w Krakowie przy ul. Józefa Sarego 2 na III piętrze, a także pocztą elektroniczną. Zapytania należy kierować na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl, ewentualnie telefonicznie pod numerami
(12) 623 54 21 lub +48 608 393 998.
Dokonanie oględzin ruchomości możliwe będzie pod adresem ul. Igołomska 34 A w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1400. W celu udostępnienia ruchomości stanowiących przedmioty sprzedaży należy kontaktować się pod numerem telefonu (12) 640 81 10.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania sprzedaży bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty, wyboru oferty bez przeprowadzania licytacji, jak również unieważnienia konkursów ofert bez podania przyczyny.
Kraków, 18 listopada 2020 r.
Proponowane dla Ciebie