Wydanie nr 06/07/2024 z dnia 06 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
SYNDYK MASY UPADŁOŚCI JANUSZA BALIŃSKIEGO, PROWADZĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ POD NAZWĄ WEROL JANUSZ BALIŃSKI W UPADŁOŚCI OGŁASZA KONKURS OFERT NA DZIERŻAWĘ PRZEDSIĘBIORSTWA UPADŁEGO
Ogólne warunki konkursu:
nieruchomości:
prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkami chlewni, magazynu oraz domem jednorodzinnym, składającej się z działki oznaczonej numerem ewidencyjnym: 238/3 o łącznej powierzchni 2.9924 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/0002687/1;
udział ½ w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej składającej się z działki ewidencyjnej nr 241 z obrębu Ostrowite, gmina Golub-Dobrzyń, o powierzchni 9,0300 ha ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/00003782/4;
udział ½ w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej składającej się z działki ewidencyjnej nr 243/2, z obrębu Ostrowite, gmina Golub-Dobrzyń, o powierzchni 5,5324 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/00024411/6;
udział ½ w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej składającej się z działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 252/6 z obrębu Ostrowite, gmina Golub-Dobrzyń, o powierzchni 0,6 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/00025945/5;
udział ½ w prawie własności nieruchomości gruntowej w zabudowie siedliskowej składającej się z działki ewidencyjnej nr 154 z obrębu Dulsk, gmina Radomin o powierzchni 0,54 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/00021861/4;
udział ½ w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej składającej się z działki ewidencyjnej o numerze 153/1 z obrębu Dulsk, gmina Radomin o powierzchni 0,716 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr TO1G/00024881/1.
ruchomości szczegółowo opisanych w załączniku do Regulaminu.
W skład przedsiębiorstwa Upadłego, o którym mowa w pkt 1 nie wchodzą:
środki pieniężne zgromadzone w kasie masy upadłości i na rachunkach bankowych masy upadłości istniejące na dzień złożenia oferty oraz wszelkie środki pieniężne, które wpłyną do masy upadłości po tym dniu;
wszelkie wierzytelności i roszczenia przysługujące upadłemu (masie upadłości), a istniejące na dzień złożenia oferty oraz wszelkie wierzytelności i roszczenia, które powstaną po tym dniu,
księgi rachunkowe, dokumentacja rachunkowa i korespondencja,
dokumentacja kadrowo – płacowa;
ruchomości zlokalizowane na terenie nieruchomości w Nielubiu opisane szczegółowo w załączniku do Regulaminu.
Celem konkursu ofert jest zawarcie umowy dzierżawy na czas nieokreślony, nie dłuższy niż do dnia sprzedaży Przedmiotu Dzierżawy w toku prowadzonego postępowania upadłościowego z możliwością udzielenia prawa pierwokupu, za miesięczny czynsz dzierżawny w kwocie nie niższej niż 20.000 złotych netto miesięcznie.
Bezwarunkowe pisemne oferty na dzierżawę przedmiotu konkursu z określeniem oferowanego czynszu dzierżawnego składać należy w terminie do dnia 29 stycznia 2024 roku do godz. 14.00 w Kancelarii Syndyka w Toruniu (87-100) przy ul. Ludwika Waryńskiego 11/8, w zamkniętych kopertach z dopiskiem dzierżawa WEROL.
Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z Regulaminem konkursu ofert.
Do oferty dzierżawy dołączyć należy dowód wpłaty wadium zabezpieczającego roszczenia wynikające z dzierżawy i złożonej oferty, w kwocie 50.000 zł na konto masy upadłości o numerze 32 9484 1020 2425 0605 7665 0001.
Syndyk masy upadłości zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu ofert w każdym czasie bez podania przyczyny oraz zwrotu wadium w terminie 14 dni od dnia przyjęcia oferty przez syndyka lub odstąpienia przez niego od konkursu.
Z Regulaminem Konkursu Ofert, spisem inwentarza oraz wycenami przedsiębiorstwa można się zapoznać w Kancelarii Syndyka mieszczącej się przy ul. Waryńskiego 11/8 w Toruniu (87-100) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 15.00. Na żądanie zainteresowanego zgłoszone na adres e-mail oferty@krmm-legal.pl istnieje możliwość przesłania regulaminu na adres e-mail wskazany przez zainteresowanego i dokonanie oględzin przedmiotu dzierżawy.
Proponowane dla Ciebie